- Uniwersytet Łódzki
- Wydział Nauk o Wychowaniu
- Strefa Pracownika
- Doktoraty
- Streszczenia i recenzje prac
Streszczenia i recenzje prac
Adrianna Fronczak
Wybrane zasoby osobiste a funkcjonowanie w szkole wczesnych adolescentów
mgr Adrianna Fronczak, Wybrane zasoby osobiste a funkcjonowanie w szkole wczesnych adolescentów. Promotor – dr hab. Irena Mudrecka, prof. UO, promotor pomocniczy dr Karina Szafrańska
Zaproszenie
Izabela Joanna Socha
Dynamika relacji między rodzicami zmagającymi się z chorobą nowotworową dziecka
mgr Izabela Joanna Socha "Dynamika relacji między rodzicami zmagającymi się z chorobą nowotworową dziecka" napisana pod kierunkiem dr hab. Iwony Janickiej, prof. UŁ i promotora pomocniczego dr Marty Kucharskiej-Hauk w Instytucie Psychologii, Wydział Nauk o Wychowaniu, Uniwersytet Łódzki - Zaproszenie
Magdalena Kobylarczyk-Kaczmarek
Psychospołeczne uwarunkowania negatywnych i pozytywnych skutków zdarzeń traumatycznych doświadczonych przez młodzież
mgr Magdalena Kobylarczyk-Kaczmarek: "Psychospołeczne uwarunkowania negatywnych i pozytywnych skutków zdarzeń traumatycznych doświadczonych przez młodzież"; promotor prof. dr hab. Janina Ogińska-Bulik; promotor pomocniczy dr Magdalena Zadworna.; Uniwersytet Łódzki 2022
Małgorzata Maria Krakowiak
Edukacja młodzieży w prasie społeczno-kulturalnej i pedagogicznej Królestwa Polskiego w latach 1905-1914
mgr Małgorzata Maria Krakowiak: "Edukacja młodzieży w prasie społeczno-kulturalnej i pedagogicznej Królestwa Polskiego w latach 1905-1914" przygotowana pod kierunkiem dr hab. Anety Bołdyrew, prof. UŁ, Uniwersytet Łódzki, 2022
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: prof. dr hab. Janina Kamińska, Uniwersytet Warszawski, Zakład Humanistycznych Podstaw Pedagogiki
- Recenzja: dr hab. Katarzyna Kabacińska Łuczak, prof UAM Zakład Historii Wychowania
Joachim Paweł Glier
Znaczenie obecności rodzica i wychowawcy w procesie wychowania dziecka. Podejście hermeneutyczne
mgr Joachim Paweł Glier „Znaczenie obecności rodzica i wychowawcy w procesie wychowania dziecka. Podejście hermeneutyczne”, przygotowana pod kierunkiem prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski dr h. c. multi, Uniwersytet Łódzki, 2019
Mateusz Hauk
Czynniki warunkujące zadowolenie z pracy – weryfikacja zmodyfikowanej koncepcji właściwości pracy Hackmana i Oldhama
mgr Mateusz Hauk „Czynniki warunkujące zadowolenie z pracy – weryfikacja zmodyfikowanej koncepcji właściwości pracy Hackmana i Oldhama”, przygotowana pod kierunkiem prof. nadzw. dr hab. Jana Chodkiewicza oraz dr Marty Znajmieckiej-Sikory., Uniwersytet Łódzki, 2018
Justyna Sztobryn-Bochomulska
mgr Justyna Sztobryn-Bochomulska „Tanatos w literaturze dziecięcej i jego pedagogiczny wymiar”, przygotowana pod kierunkiem dr hab. prof. UŁ Anny Walczak, Uniwersytet Łódzki, 2018
Paulina Szymańska
Psychospołeczne uwarunkowania jakości relacji między rodzeństwem we wczesnej dorosłości
mgr Paulina Szymańska: „Psychospołeczne uwarunkowania jakości relacji między rodzeństwem we wczesnej dorosłości„ napisana pod kierunkiem naukowym dr hab. Grażyny Poraj, prof. nadzw. UŁ
Piotr Kędzia
mgr Piotr Kędzia: „Działalność wychowawcza i oświatowo-kulturalna polskich stowarzyszeń sportowych w Łodzi w okresie Drugiej Rzeczypospolitej”, napisana pod kierunkiem naukowym dra hab. Grzegorza Michalskiego – prof. nadzw. UŁ
Monika Chmielecka
mgr Monika Chmielecka: „Doświadczenia uczenia się w coachingu. Interpretacja w kontekście teorii transformatywnego uczenia się”, napisana pod kierunkiem dr hab. Elżbiety Dubas – prof. nadzw. UŁ
Aleksandra Sieczych-Kukawska
mgr Aleksandra Sieczych-Kukawska: „Integracja języka angielskiego z edukacją artystyczną na poziomie edukacji wczesnoszkolnej” – napisana pod kierunkiem dr hab. Mirosławy Zalewska-Pawlak prof. nadzw. UŁ
Izabela Kamińskia-Jatczak
mgr Izabela Kamińskia-Jatczak „Tożsamość profesjonalna w narracjach asystentów rodziny”– napisana pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Ewy Marynowicz-Hetki
Małgorzata Wójcik
mgr Małgorzata Wójcik „Tworzenie wiedzy w praktykach pedagogicznych – między praktyką i teorią” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dra hab. Kazimierza Szmydta
Ewa Kos
mgr Ewa Kos „Warunki uczestnictwa społecznego w doświadczeniach biograficznych kobiet odnoszących sukcesy zawodowe” – napisana pod kierunkiem dr hab. Danuty Urbaniak–Zając prof. nadzw. UŁ
Wojciech Świtalski
mgr Wojciech Świtalski „Uczenie się dorosłych w zabawie – perspektywa andragogiczna” – napisana pod kierunkiem dr hab. Elżbiety Kowalskiej-Dubas – prof. nadzw. UŁ
Monika Wojtczak
mgr Monika Wojtczak „Przestrzeń społeczna szkoły – rekonstrukcja z punktu widzenia podejść mediacyjnych” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Ewy Marynowicz-Hetki