Wygłosił cztery wykłady: “Teaching with Curiosity: How to Stay Innovative in the Classroom”, “What Makes Teachers Thrive? Exploring the Role of Enthusiasm in Teaching”, “Becoming a Teacher-Leader: Influencing Schools from the Heart of Teaching”, “Learning to Learn as a Teacher: Rethinking Professional Learning in Schools”. Za każdym razem (w części interaktywnej ze słuchaczami) wykłady spotkały się z dużym zainteresowaniem i inspirowały do dyskusji.
Z problematyki, którą przygotował gość skorzystali studenci I roku pedagogiki, IV roku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, I roku wychowania fizycznego i zdrowotnego oraz pracownicy Katedry Teorii Wychowania.
Szczególne podziękowania należy złożyć władzom wydziału oraz kierownikom jednostek (KTW, KPWD oraz Centrum Kształcenia Pedagogów Sportu), a także dr Dominikowi Chojnowskiemu, dr Aleksandrze Maj i dr Michałowi Siniarskiemu-Czaplickiemu. Podczas ich zajęć odbywały się spotkania gościa ze studentami. Prof. dr hab. Bogusław Śliwerski prowadził spotkanie naukowe (w formule online) dla pracowników i doktorantów związanych z KTW.
Opiekę merytoryczną i formalną nad gościem sprawowała dr hab. Aneta Rogalska-Marasińska, prof. UŁ wraz z dr Sinem Maden.