ADRIANNA FRONCZAK

WYBRANE ZASOBY OSOBISTE A FUNKCJONOWANIE W SZKOLE WCZESNYCH ADOLESCENTÓW

mgr Adrianna Fronczak, Wybrane zasoby osobiste a funkcjonowanie w szkole wczesnych adolescentów. Promotor – dr hab. Irena Mudrecka, prof. UO, promotor pomocniczy dr Karina Szafrańska
Zaproszenie

IZABELA JOANNA SOCHA

DYNAMIKA RELACJI MIĘDZY RODZICAMI ZMAGAJĄCYMI SIĘ Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ DZIECKA

mgr Izabela Joanna Socha"Dynamika relacji między rodzicami zmagającymi się z chorobą nowotworową dziecka" napisana pod kierunkiem dr hab. Iwony Janickiej, prof. UŁ i promotora pomocniczego dr Marty Kucharskiej-Hauk w Instytucie Psychologii, Wydział Nauk o Wychowaniu, Uniwersytet Łódzki - Zaproszenie

MAGDALENA KOBYLARCZYK-KACZMAREK

PSYCHOSPOŁECZNE UWARUNKOWANIA NEGATYWNYCH I POZYTYWNYCH SKUTKÓW ZDARZEŃ TRAUMATYCZNYCH DOŚWIADCZONYCH PRZEZ MŁODZIEŻ

mgr Magdalena Kobylarczyk-Kaczmarek: "Psychospołeczne uwarunkowania negatywnych i pozytywnych skutków zdarzeń traumatycznych doświadczonych przez młodzież"; promotor prof. dr hab. Janina Ogińska-Bulik; promotor pomocniczy dr Magdalena Zadworna.; Uniwersytet Łódzki 2022

MAŁGORZATA MARIA KRAKOWIAK

EDUKACJA MŁODZIEŻY W PRASIE SPOŁECZNO-KULTURALNEJ I PEDAGOGICZNEJ KRÓLESTWA POLSKIEGO W LATACH 1905-1914

mgr Małgorzata Maria Krakowiak: "Edukacja młodzieży w prasie społeczno-kulturalnej i pedagogicznej Królestwa Polskiego w latach 1905-1914" przygotowana pod kierunkiem dr hab. Anety Bołdyrew, prof. UŁ, Uniwersytet Łódzki, 2022

 

JOACHIM PAWEŁ GLIER

ZNACZENIE OBECNOŚCI RODZICA I WYCHOWAWCY W PROCESIE WYCHOWANIA DZIECKA. PODEJŚCIE HERMENEUTYCZNE

mgr Joachim Paweł Glier „Znaczenie obecności rodzica i wychowawcy w procesie wychowania dziecka. Podejście hermeneutyczne”, przygotowana pod kierunkiem prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski dr h. c. multi, Uniwersytet Łódzki, 2019

MATEUSZ HAUK

CZYNNIKI WARUNKUJĄCE ZADOWOLENIE Z PRACY – WERYFIKACJA ZMODYFIKOWANEJ KONCEPCJI WŁAŚCIWOŚCI PRACY HACKMANA I OLDHAMA

mgr Mateusz Hauk „Czynniki warunkujące zadowolenie z pracy – weryfikacja zmodyfikowanej koncepcji właściwości pracy Hackmana i Oldhama”, przygotowana pod kierunkiem prof. nadzw. dr hab. Jana Chodkiewicza oraz dr Marty Znajmieckiej-Sikory., Uniwersytet Łódzki, 2018

JUSTYNA SZTOBRYN-BOCHOMULSKA

mgr Justyna Sztobryn-Bochomulska „Tanatos w literaturze dziecięcej i jego pedagogiczny wymiar”, przygotowana pod kierunkiem dr hab. prof. UŁ Anny Walczak, Uniwersytet Łódzki, 2018

PAULINA SZYMAŃSKA

PSYCHOSPOŁECZNE UWARUNKOWANIA JAKOŚCI RELACJI MIĘDZY RODZEŃSTWEM WE WCZESNEJ DOROSŁOŚCI

mgr Paulina Szymańska„Psychospołeczne uwarunkowania jakości relacji między rodzeństwem we wczesnej dorosłości„ napisana pod kierunkiem naukowym dr hab. Grażyny Poraj, prof. nadzw. UŁ

PIOTR KĘDZIA

mgr Piotr Kędzia„Działalność wychowawcza i oświatowo-kulturalna polskich stowarzyszeń sportowych w Łodzi w okresie Drugiej Rzeczypospolitej”, napisana pod kierunkiem naukowym dra hab. Grzegorza Michalskiego – prof. nadzw. UŁ

MONIKA CHMIELECKA

mgr Monika Chmielecka„Doświadczenia uczenia się w coachingu. Interpretacja w kontekście teorii transformatywnego uczenia się”, napisana pod kierunkiem dr hab. Elżbiety Dubas – prof. nadzw. UŁ

ALEKSANDRA SIECZYCH-KUKAWSKA

mgr Aleksandra Sieczych-Kukawska„Integracja języka angielskiego z edukacją artystyczną na poziomie edukacji wczesnoszkolnej” – napisana pod kierunkiem dr hab. Mirosławy Zalewska-Pawlak prof. nadzw. UŁ

IZABELA KAMIŃSKIA-JATCZAK

MAŁGORZATA WÓJCIK

mgr Małgorzata Wójcik „Tworzenie wiedzy w praktykach pedagogicznych – między praktyką i teorią” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dra hab. Kazimierza Szmydta

EWA KOS

mgr Ewa Kos „Warunki uczestnictwa społecznego w doświadczeniach biograficznych kobiet odnoszących sukcesy zawodowe” – napisana pod kierunkiem dr hab. Danuty Urbaniak–Zając  prof. nadzw. UŁ

WOJCIECH ŚWITALSKI

mgr Wojciech Świtalski „Uczenie się dorosłych w zabawie – perspektywa andragogiczna” – napisana pod kierunkiem dr hab.  Elżbiety Kowalskiej-Dubas – prof. nadzw. UŁ

MONIKA WOJTCZAK

mgr Monika Wojtczak Przestrzeń społeczna szkoły – rekonstrukcja z punktu widzenia podejść mediacyjnych” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Ewy Marynowicz-Hetki