INSTYTUT PSYCHOLOGII
Zakład Psychologii Pracy, Organizacji i Doradztwa Kariery
mgr Olga Zwardoń-Kuchciak
1. „Psychologia pozytywna (pozytywne zasoby wewnętrzne człowieka, co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, jak nauczyć się optymizmu), Psychologia biznesu, psychologia pracy i organizacji, funkcjonowanie człowieka w przestrzeni zawodowej, poruszanie się po rynku pracy (przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, realizacja doradztwa zawodowego)”
Limit: maksymalnie 1 uczeń
KATEDRY PEDAGOGICZNE
Katedra Teorii Wychowania
Prof. zw. dr hab. Bogusław Śliwerski, dr h.c. multi
Kierownik Katedry Teorii Wychowania
1. CO MŁODEMU CZŁOWIEKOWI MOŻE DAĆ HARCERSTWO?
2. SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI - REWOLUCJA CYFROWA W EDUKACJI
www.sliwerski-pedagog.blogspot.com
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Badań Edukacyjnych
dr Ewa Kos
1. "Zastosowanie technik mindfulness w edukacji: Badanie, jak techniki uważności wpływają na koncentrację, zaangażowanie w naukę, subiektywnie odczuwaną redukcję stresu i wyniki edukacyjne uczniów".
Tematyka projektu badawczego stanowi interesującą i wartościową podstawę do badań oraz rozwijania umiejętności analitycznych, krytycznego myślenia i pisania uczniów Liceów .
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?
· Rozwój osobisty: Nauczysz się technik, które mogą pomóc Ci lepiej radzić sobie ze stresem i poprawić koncentrację nie tylko w szkole, ale ptzede wszystkim w codziennym życiu.
· Poprawa wyników szkolnych: Badania pokazują, że regularne praktykowanie mindfulness może przyczynić się do poprawy wyników w nauce poprzez lepsze zarządzanie czasem i zwiększenie efektywności nauki.
· Zdobycie nowych umiejętności: Poznasz praktyki, które są coraz bardziej cenione w świecie edukacji, a także w życiu zawodowym, takie jak zdolność do zarządzania stresem i utrzymywania koncentracji.
· Udział w nowatorskich badaniach naukowych: Będziesz częścią nowatorskiego projektu badawczego, co może być cennym doświadczeniem w przyszłości iprocesie rekrutacji na studia. Poznasz metody i techniki badań naukowych i będziesz mieć szansę wykorzystać je w praktyce.
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Historii Wychowania i Pedeutologii
dr hab. Beata Szczepańska, prof. UŁ
1. Łódzkie szkolnictwo (placówki edukacyjne, nauczyciele i uczniowie) do II wojny światowej
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Andragogiki i Gerontologii Społecznej
dr Wojciech Świtalski
1. Edukacyjne aspekty gier planszowych i komputerowych
Limit: maksymalnie 2 uczniów
CENTRUM KSZTAŁCENIA PEDAGOGÓW SPORTU
dr Jolanta Kowalska
1. Wychowawczy aspekt sportu na przykładzie wybranej dyscypliny sportowej
Limit: maksymalnie 2 uczniów
dr Anna Makarczuk
1. Dolegliwości bólowe kręgosłupa u sportowców różnych dyscyplin ze szkół średnich.
2. Dbałość o prawidłową postawę ciała jako ważny element zdrowego stylu życia.
Limit: maksymalnie 2 uczniów
mgr Bartłomiej Lassek
1. Społeczne wartości sportu w wywiadach narracyjno-epizodycznych sportowców i/lub trenerów.
Limit: maksymalnie 2 uczniów