mgr Joachim Paweł Glier „Znaczenie obecności rodzica i wychowawcy w procesie wychowania dziecka. Podejście hermeneutyczne”, przygotowana pod kierunkiem prof. zw. dr. hab. Bogusław Śliwerski dr h. c. multi, Uniwersytet Łódzki, 2019
mgr Mateusz Hauk „Czynniki warunkujące zadowolenie z pracy – weryfikacja zmodyfikowanej koncepcji właściwości pracy Hackmana i Oldhama”, przygotowana pod kierunkiem prof. nadzw. dr hab. Jana Chodkiewicza oraz dr Marty Znajmieckiej-Sikory., Uniwersytet Łódzki, 2018
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- I Recenzja: dr hab. Barbara Mróz, prof. Uniwersytetu Opolskiego
- II Recenzja: dr hab. Barbara Mróz prof. Uniwersytetu Opolskiego
- I Recenzja: dr hab. Mariola Łaguna, prof. KUL
- II Recenzja: dr hab. Mariola Łaguna, prof. KUL
mgr Justyna Sztobryn-Bochomulska „Tanatos w literaturze dziecięcej i jego pedagogiczny wymiar”, przygotowana pod kierunkiem dr hab. prof. UŁ Anny Walczak, Uniwersytet Łódzki, 2018
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: dr hab. Maria Reut prof. Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu
- Recenzja: dr hab. Krystyna Ablewicz, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
mgr Paulina Szymańska: „Psychospołeczne uwarunkowania jakości relacji między rodzeństwem we wczesnej dorosłości „, napisana pod kierunkiem naukowym dr hab. Grażyny Poraj, prof. nadzw. UŁ
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: prof. dr hab. Teresa Rostowska, Uniwersytet Gdański
- Recenzja: dr hab. Barbara Weigl, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
mgr Piotr Kędzia: „Działalność wychowawcza i oświatowo-kulturalna polskich stowarzyszeń sportowych w Łodzi w okresie Drugiej Rzeczypospolitej”, napisana pod kierunkiem naukowym dra hab. Grzegorza Michalskiego – prof. nadzw. UŁ
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: dr hab. Justyna Gulczyńska, Uniwersytet im. A. Mickiewicza
- Recenzja: dr hab. Elżbieta Magiera, Uniwersytet Szczeciński
mgr Monika Chmielecka: „Doświadczenia uczenia się w coachingu. Interpretacja w kontekście teorii transformatywnego uczenia się”, napisana pod kierunkiem dr hab. Elżbiety Dubas – prof. nadzw. UŁ
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: dr hab. Elżbieta Skibińska, Uniwersytet Warszawski
- Recenzja: dr hab. Witold Jakubowski, Uniwersytet Wrocławski
mgr Aleksandra Sieczych-Kukawska: „Integracja języka angielskiego z edukacją artystyczną na poziomie edukacji wczesnoszkolnej” – napisana pod kierunkiem dr hab. Mirosławy Zalewska-Pawlak prof. nadzw. UŁ
- Streszczenie rozprawy doktorskiej
- Recenzja: dr hab. Renata Michalak; Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Recenzja: prof. nadzw. dr hab. Urszula Szuścik; Uniwersytet Śląski w Katowicach
mgr Izabela Kamińskia-Jatczak „Tożsamość profesjonalna w narracjach asystentów rodziny”– napisana pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Ewy Marynowicz-Hetki
mgr Małgorzata Wójcik „Tworzenie wiedzy w praktykach pedagogicznych – między praktyką i teorią” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dra hab. Kazimierza Szmydta
mgr Ewa Kos „Warunki uczestnictwa społecznego w doświadczeniach biograficznych kobiet odnoszących sukcesy zawodowe” – napisana pod kierunkiem dr hab. Danuty Urbaniak–Zając prof. nadzw. UŁ
mgr Wojciech Świtalski „Uczenie się dorosłych w zabawie – perspektywa andragogiczna” – napisana pod kierunkiem dr hab. Elżbiety Kowalskiej-Dubas – prof. nadzw. UŁ
mgr Monika Wojtczak „Przestrzeń społeczna szkoły – rekonstrukcja z punktu widzenia podejść mediacyjnych” – napisana pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Ewy Marynowicz-Hetki